Daar hebben wij een oplossing voor !!

  • Home /
  • Nieuws

Nieuws


Award: Best Contact Center Project

17 november 2017

Gisterenavond werden wij aangenaam verrast doordat de jury van de Telecom Inspirience Award ons project met onze klant Bibliotheek Service Passend Lezen heeft beloont met een Award voor het beste contact center project 2017.

 Award.jpg

Vanzelfsprekend zijn wij heel blij en trots met het behalen van deze Award, een mooie blijk van waardering voor het harde werken van heel veel mensen, waaronder ons eigen Hoogenboom van Gink team, de betrokken medewerkers van bibliotheek service passend lezen en de medewerkers van onze partners Voiceworks, Vanad Aloha en Youngblood.

 

Maar we zijn nog blijer met en trotser op het vertrouwen wat wij dagelijks van klanten als Bibliotheek Service Passend lezen krijgen om als gelijkwaardige partner een bijdrage te mogen leveren aan het succes van hun organisaties. Het zijn deze klanten die ons iedere dag weer de energie geven om nog beter ons best te doen, die ons uitdagen om ons nog meer te verdiepen in de problematiek en waarmee we uiteindelijk samen komen tot het beste resultaat. En samen is ook het sleutelwoord in de samenwerking met onze partners die ons de grondstof leveren voor onze oplossingen en onze kennis en kunde aanvullen daar waar nodig, omdat je in het digitale transformatie geweld nou eenmaal niet overal verstand meer van kan hebben.

 

Met betrekking tot de Award waar dit stukje allemaal mee begon wil ik de volgende mensen graag persoonlijk bedanken voor het vertrouwen, de samenwerking en niet te vergeten het plezier waarmee we dit project samen hebben gerealiseerd.

 

Flora van den Berg en Irmgard Reijntjes van Bibliotheek Service Passend Lezen voor het geschonken vertrouwen en de nog steeds zeer prettige samenwerking bij al weer nieuwe ICT uitdagingen.

 

Het hele team van Hoogenboom van Gink die onze klanten op handen dragen en gelukkig ook zelf door onze klanten op handen gedragen worden.

 

Sylvain Brokling en David Duran van Youngblood, may the Salesforce be with you.

 

Marlo Groothuizen, Debbie Staat en Daniel van den Hoven van Vanad Aloha, Customer Engagement met een hoofdletter C.

 

Lean en mean Hein Meyland van Emerald Business, want een dag zonder Trello is een dag niet geleefd.

 

En als laatste Alexander Dekker van Voiceworks omdat hij meedoet aan de Linkedin Business game van @Richard Bordes en alle publiciteit die hij kan krijgen goed kan gebruiken...

 

Interesse of wij ook samen kunnen werken laten we dan eens een keer een kop koffie doen..

 

< naar het nieuws overzicht




links rechts